To Blog Της ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ! ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΩΡΑ! Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Σάββατο 15 Μαΐου 2010
ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ...
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ (ΠΡΩΗΝ) ΔΗΜΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΝΩΣΗ ΤΩΝ 5 ΔΗΜΩΝ.ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΕΔΚ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ κ. ΦΙΛΟΣΟΓΛΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ.
Παρασκευή 14 Μαΐου 2010
Ενεργειακή Αιγαίου: Και 2η άδεια για γεωτρήσεις πετρελαίου στην Αίγυπτο

Η Ενεργειακή Αιγαίου, η μοναδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στην εκμετάλλευση κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου μέσω της θυγατρικής της Kavala Oil, στο πλαίσιο επέκτασης των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό και σε συνέχεια της πρώτης άδειας ερευνών & εκμετάλλευσης (East Magawish Block στον Κόλπο του Σουέζ, Δεκέμβριος 2009) ανακοίνωσε την υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας για την απόκτηση και 2ης άδειας στην Αίγυπτο.
Ειδικότερα, η Ενεργειακή Αιγαίου προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με την Groundstar Resources Egypt Limited, θυγατρική της εισηγμένης στο χρηματιστήριο του Καναδά Groundstar Resources για την εξαγορά ποσοστού 70% επί των δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης του West Kom Ombo (WKO) Block, το οποίο βρίσκεται στη Νότιο Κεντρική έρημο στην Άνω Αίγυπτο και περίπου 100 χιλιόμετρα από το Ασουάν.
Το τελικό στάδιο της συμφωνίας αποτελεί η επικύρωσή της από την Κυβέρνηση της Αιγύπτου, ενώ οι συμβατικές υποχρεώσεις της Ενεργειακής Αιγαίου συμπεριλαμβάνουν τη διενέργεια δύο ερευνητικών γεωτρήσεων μέχρι και την 16η Σεπτεμβρίου του 2011.
Το West Kom Ombo block καλύπτει μια περιοχή έκτασης 31.520 τετραγωνικών χιλιομέτρων, αντιπροσωπεύει μία από τα μεγαλύτερες περιοχές παραχώρησης στην Αίγυπτο και έχει καλυφθεί εν μέρει από σεισμικές έρευνες 690 χιλιομέτρων που διενεργήθηκαν από την Groundstar.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι από ανεξάρτητη Μελέτη, της εξειδικευμένης καναδικής εταιρείας Gustavson Associates, για λογαριασμό της Groundstar προκύπτει ότι η ποσότητα των αναμενόμενων κοιτασμάτων εκτιμάται σε 570 εκατομμύρια βαρέλια. (P50).
Ο κ. Μαθιός Ρήγας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ενεργειακής Αιγαίου δήλωσε σχετικά: “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τις εξελίξεις και την ταχύτατη πρόοδο που έχουμε καταφέρει στην Αίγυπτο. Η είσοδός μας στην αγορά αυτή έγινε μόλις το Δεκέμβριο του 2009 και ήδη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας μας εντάσσεται η 2η άδεια, στο West Kom Ombo block. Οι ευκαιρίες ανάπτυξης όπως και το επενδυτικό περιβάλλον είναι ευνοϊκά και από την πλευρά μας δεσμευόμαστε να τις αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό στοχεύοντας στην υλοποίηση της πρώτης γεώτρησης πριν από το τέλος της χρονιάς».
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/05/2_12.html#ixzz0nvJ0VJOl
ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΛΩΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΑΚΟΜ

Ενώ η Αθήνα είχε παραδοθεί από εχθές στην τουρκική ημισέληνο, εν όψει της επικείμενης επισκέψεως του πρωθυπουργού της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν, προ ολίγου, όλως περιέργως όλες οι τουρκικές σημαίες απεσύρθησαν, από το αρμόδιο συνεργείο του Δήμου ΑθηναίωΜέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την εξέλιξη. Ο Δήμος Αθηναίων δεν είναι σε θέση να δώσει κάποιες εξηγήσεις. Η Διεύθυνση Σημαιοστολισμού μας παρέπεμψε στο Γραφείο Τύπου του δήμου, το οποίο δηλώνει ότι προ μερικών ωρών έλαβε εντολή να περιορισθεί ο σημαιοστολισμός μόνο στην Ηρώδου Αττικού. Φήμες πάντως λένε ότι ο σημαιοστολισμός ανεκλήθη, υπό τον φόβο βανδαλισμών εις βάρος του εθνικού συμβόλου της γείτονος.
Πηγή.
Ευτυχώς οι νεοραγιάδες και ανθέλληνες του Πασοκ και των υποτακτικών του κατάλαβαν τη γκάφα τους:Δεν μας έφταναν όλα τα υπόλοιπα,έπρεπε να βλέπουμε και την ημισέληνο να κυματίζει σε όλη την Αθήνα,ακόμα και μπροστά από ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΥΛΗ!!!
ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΡΕ,ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ!ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙ;Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ Ή Η...ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ Ο ΝΙΚΗΤΑΣ;
ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ,ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ...ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΤΗΣΑΤΕ!
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,ΟΧΙ Ο...ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΤΟΥΣ!
Τρίτη 11 Μαΐου 2010
Άρθρο Ντοκουμέντο:Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΞΟΡΥΣΣΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΙΩΠΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ
Πέμπτη 6 Μαΐου 2010
Τερμα Φτανει Πια!!!
_edit.jpg)
Αίσχος αηδία και ατιμωρησία …φτάνει πια αυτή η κοροϊδία πρέπει να γίνει κάτι άμεσα.Η μόνη λύση είναι μια ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ! όσο και να μας πληγώνει αυτή η λέξη δεν υπάρχει άλλη λύση που να μπορεί να καταλύσει αυτό που λένε οι 300 τεμπέληδες εκεί κάτω.ΤΕΡΜΑ!!!το ποτήρι έχει ξεχείλισει από πολύ πιο πριν.Δεν σέβονται κανέναν πρέπει να αλλάξουμε πολίτευμα για να τιμωρηθούν οι επί 30 χρόνια ατιμώρητοι.ΦΤΑΝΕΙ!!!τα άρματα πρέπει να περιμένουν με ανοιχτές τις μηχανές …. κινδυνεύει η εθνική μας ακεραιότητα .ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ !Σκοτώνονται άνθρωποι για το τίποτα … Βρισκόμαστε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

