Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Σε πείσμα των καιρών οι έλληνες ακόμα παράγουν πολιτισμό και μας κάνουν υπερήφανους. Η φημισμένη ESTOUDIANTINA στην Ν.Υόρκη!


Του Απόστολου Χρ. Βαβύλη
Όλοι έχουν βαλθεί να μας πείσουν ότι δεν παράγουμε, ότι «μαζί τα φάγαμε», ότι οι ήρωες του ’21 ήταν ή προσκυνημένοι και δοσίλογοι ή…αδελφές, όλα γύρω καταρρέουν μέσα στην απελπισία, την απογοήτευση, όλα είναι λες στοιχημένα πίσω από ένα γιγάντιο δίχτυ απαξίωσης και αφελληνισμού...


Κι όμως! Αυτά που τα Μ.Μ.Ε αποσιωπούν αποσπούν διθυραμβικές κριτικές και σχόλια σε παγκόσμιες Μητροπόλεις του πολιτισμού και αναδεικνύουν το ελληνικό πνεύμα και σήμερα που μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ άλλοτε.

Προσκεκλημένοι του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης» (USA), βρέθηκαν λοιπόν, για μια μοναδική συναυλία στο περίφημο Home of Jazz at Lincoln Center στο Broadway της Νέας Υόρκης οι καλλιτέχνες του μουσικού συνόλου ESTOUDIANTINA την προηγούμενη Τετάρτη 30/04/2011. Όχι μόνο για να προωθήσουν τους ιστορικούς, γεωγραφικούς και πολιτιστικούς δεσμούς που ενώνουν τους παράκτιους λαούς της Μεσογείου, αλλά και για να διασαλπίσουν την κοινή τους φιλοδοξία: ένα κοινό ειρηνικό και δημοκρατικό μέλλον όπου ο άνθρωπος και ο πολιτισμός του έχουν κεντρική σημασία. Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Ανδρέα Κατσιγιάννη η Εστουδιαντίνα «ταξίδεψε» το κατάμεστο από ένα ενθουσιώδες φιλόμουσο κοινό, Allen Room του Frederick P. Rose Hall στις ακτές της Μεσογείου, παρουσιάζοντας τους ισχυρούς δεσμούς της Ελληνικής μουσικής με τις μουσικές παραδόσεις των λαών της Κοινής μας Θάλασσας, αποσκοπώντας να ευαισθητοποιήσει το κοινό απέναντι στην πολυπολιτισμικότητα που θα χαρακτηρίσει ολοένα και περισσότερο τον 21ο αιώνα. Παρουσίασε ελληνόφωνα τραγούδια της Κάτω Ιταλίας, εκστατικούς ρυθμούς από τη Μικρά Ασία, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική, ερωτικά ισπανικά φλαμένκο, πλούσιες σε ηχοχρώματα μελωδίες από τα Βαλκάνια... Τι σχέση άραγε θα μπορούσε να έχει το λαϊκό τραγούδι του Τσιτσάνη με το νοσταλγικό fado από τη μακρινή Πορτογαλία; Κι όμως! Οι έλληνες καλλιτέχνες καθήλωσαν το κοινό όχι σε κάποια ασήμαντη και άγνωστη αίθουσα, αλλά στο περίφημο Lincoln Center, που αποτελεί το κορυφαίο κέντρο και προορισμό, παγκοσμίως, όσον αφορά τις παραστατικές τέχνες, που βρίσκεται στην καρδιά της Ν.Υόρκης σε ένα χώρο 70.000 τμ. και στεγάζει 12 πολιτισμικούς οργανισμούς διεθνούς βεληνεκούς, όπως το μουσικό πανεπιστήμιο Juilliard, η Metropolitan Opera, το Μπαλέτο, και η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης.

Το Allen Room (βλ. φωτο), ειδικότερα, βασισμένο στα σχέδια αρχαίου Ελληνικού αμφιθεάτρου, αποτελεί έναν ιδιαίτερα επιβλητικό χώρο, όχι μόνο λόγω των κορυφαίων του προδιαγραφών, αλλά και για το γυάλινο πλαίσιο που δεσπόζει πίσω από τη σκηνή, εξασφαλίζοντας απεριόριστη θέα για τους ακροατές στο Central Park και στους ουρανοξύστες του Manhattan. Έπαιξαν οι μουσικοί:
Ανδρέας Κατσιγιάννης, Νικόλας Μπάϊμπας, Δημήτρης Γκαβαρντίνας, Κυριάκος Γκουβέντας, Σταύρος Κουσκουρίδας, Κώστας Μελετάκης, Νίκος Μέρμηγκας, Απόστολος Μόσσιος, Γιάννης Πλαγιαννάκος, Φίλιππος Ρέτσιος, Δήμος Βουγιούκας, Γιώργος Ζίφκος. Τραγούδησαν οι: Θοδωρής Μέρμηγκας, Ασπασία Στρατηγού ενώ guest ήταν ο Ara Dinkjian. Ταξιδέψτε στις μαγικές μουσικές της νεοϋορκέζικης βραδυάς της estoudiantina αποκλειστικά από το tromaktiko κάνοντας «κλικ» ΕΔΩ για να ακούσετε το περίφημο Corsica

Aξίζει να σημειωθεί ότι οι αξιολογότατοι όσο και σεμνοί αυτοί πρεσβευτές του ελληνικού πολιτισμού, συμμετέχουν αφιλοκερδώς σε ένα πρωτοποριακό σε παγκόσμιο επίπεδο έργο που είναι η ηχογράφηση της Αγίας Γραφής με μουσική επένδυση των χωρών της Βίβλου και τη χρήση παραδοσιακών πανάρχαιων οργάνων. «κλικ» ΕΔΩ για να ακούσετε κομμάτια από την εξαιρετική αυτή πρωτοβουλία.
Αναρτήθηκε από tromaktiko στις 12:07 μ.μ.

Απόλυση εικονολήπτη από το ΕΝΑ CHANNEL … εξαιτίας του Facebook!!!


Απίστευτα πράγματα στον χώρο των Media! Ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού ΕΝΑ στην Καβάλα, απέλυσε εικονολήπτη που εργαζόταν 10 χρόνια γιατί, σύμφωνα με τον ίδιο, ο εργαζόμενος ανάρτησε σχόλια στο Facebook για την επιχείρηση.
Η Ένωση Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Βόρειας Ελλάδας (ΕΤΙΤΒΕ) απέστειλε επιστολή στον ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού ζητώντας να ανακαλέσει την απόφαση του … και....
την μήνυση που υπέβαλλε!
Η επιστολή έχει ως εξής:
Εκφράζουμε την λύπη μας προς τον νόμιμο εκπρόσωπο Διοίκησης του τηλεοπτικού σταθμού Καβάλας ENA CHANNEL Βασίλειο Κουκουτίνη, γιατί απέλυσε, χωρίς να του καταβάλει την νόμιμη αποζημίωση έναν εικονολήπτη που εργάζονταν δέκα (10) χρόνια στον σταθμό υποβάλλοντας ταυτόχρονα μήνυση εναντίον του για συκοφαντική δυσφήμιση.
Ο Βασίλης Κουκουτίνης προσπαθώντας να δικαιολογήσει την πράξη του αναφέρει στο εξώδικο που του απέστειλε, «την 18.03.2011 από πρόθεση αναρτήσατε στην σελίδα που διατηρείτε στον ιστοχώρο κοινωνικής δικτύωσης με τον τίτλο “facebook” δυσφημιστικά σχόλια σε βάρος της επιχείρησης που διατηρώ».
Εμείς επισημαίνουμε ότι ο εικονολήπτης είναι μέλος της Ένωσής μας και ότι όλα ξεκίνησαν μετά την συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήσαμε έξω από τις εγκαταστάσεις του σταθμού, με αίτημα να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και να εφαρμοστεί η ΣΣΕ.
Ο Βασίλης Κουκουτίνης θεώρησε ότι την συγκέντρωση την προκάλεσε ο συγκεκριμένος εικονολήπτης γι’ αυτό από την μέρα εκείνη (17.03.2011) και μέχρι την απόλυση του (31.03.2011) τον είχε σε συνεχόμενα ρεπό και σε υποχρεωτική άδεια.
Αξιοσημείωτο είναι ότι την προηγούμενη της απόλυσης (30.03.2011) στην συμφιλιωτική συνάντηση που έγινε, παρουσία της Ένωσης, στην Επιθεώρηση Εργασίας Καβάλας, ο Βασίλης Κουκουτίνης όχι μόνο δεν ανάφερε τίποτα περί συκοφαντικής δυσφήμισης και για την πρόθεσή του να απολύσει τον εικονολήπτη υποβάλλοντας ταυτόχρονα μήνυση εναντίον του, αλλά υπέγραψε ότι θα του καταβάλει όλα τα οφειλόμενα δεδουλευμένα του που ανέρχονται σε 2.852,67€ έως τις 30.04.2011 και του ζήτησε να επιστρέψει στην εργασία του αμέσως μετά την λήξη της άδειάς του.
Εμείς σε μια ύστατη προσπάθεια να διατηρηθεί η εργασιακή ειρήνη στον τηλεοπτικό σταθμό, ζητάμε από τον Βασίλη Κουκουτίνη να ανακαλέσει την απόλυση και να αποσύρει την μήνυση άμεσα.
Σε διαφορετική περίπτωση καλούμε τους τεχνικούς της Βόρειας Ελλάδας να βρίσκονται σε ετοιμότητα για την πραγματοποίηση μεγάλων συγκεντρώσεων στην Καβάλα (θα δρομολογηθούν λεωφορεία από όλους του Νομούς σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν).

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Αθέατος Κόσμος 5 4 2011 ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ COME BACK ΜΕΡΟΣ 2

Έτοιμη η αντιαρματική τάφρος στον Έβρο - Το έργο έλαβε προτεραιότητα μετά την αγορά των νέων γεφυροφόρων αρμάτων από τις τουρκικές δυνάμεις





Ολοκληρώθηκε πριν μερικές μέρες η τάφρος που αποκόπτει τοπρογεφύρωμα του Κάραγατς από προσωπικό και μέσα του Μηχανικού. Η τάφρος έχει μήκος 12 χλμ, πλάτος 35 μέτρα, βάθος 12 μέτρα, ύψος αναχώματος 7 μέτρα. Οι πρώτες εργασίες είχαν ξεκινήσει το 1974 αλλά δεν προχώρησαν ποτέ. Το έργο έλαβε προτεραιότητα μετά την αγορά των νέων γεφυροφόρων αρμάτων από τις....
τουρκικές δυνάμεις. Το έργο ολοκληρώθηκε αποκλειστικά με μέσα και προσωπικό του Μηχανικού καθότι το κόστος για την ανάθεση του σε εργολαβικές επιχειρήσεις ήταν απαγορευτικό. Χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 70 μηχανήματα ΜΧ και 20 ανατρεπόμενα φορτηγά, ενώ το εργοτάξιο δούλευε 16 ώρες την ημέρα για αρκετούς μήνες, σε δύο βάρδιες.
Κατά τη σχεδίαση λήφθηκαν υπόψη υπάρχοντα δρομολόγια που επειδή διακόπτονταν έπρεπε να ξαναχαραχθούν και κανάλια που επίσης έπρεπε να αλλάξουν πορεία. Η τάφρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν βαλβίδα εκτόνωσης του ποταμού Άρδα σε περιόδους πλημμύρας. Η κατασκευή της τάφρου άλλαξε και τα δρομολόγια εισόδου των λαθρομεταναστών. Πλέον η μαζική είσοδος των λαθρομεταναστών γίνεται από το Πέταλο.
Να σημειωθεί η εχθρική στάση της Τουρκίας κατά την κατασκευή της τάφρου. Στην ευρύτερη περιοχή δε λειτουργούσε κανένα μέσο επικοινωνίας γιατί είχαν προωθήσει στο σημείο Λόχο Ηλεκτρονικού Πολέμου ο οποίος μπλόκαρε τις επικοινωνίες του εργοταξίου. Γιά άλλη μία φορά αποδεικνύεται έμπρακτα η αξία του Σώματος του Μηχανικού για την προσφορά τους όχι μόνο στις Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά και στο κοινωνικό σύνολο. Άραγε πόσα μικρού μεγέθους δημόσια και τοπικά έργα θα είχαν πραγματοποιηθεί με χαμηλότερο κόστος, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και ταχύτερα, αν δεν είχε καταργηθεί η περίφημη ΜΟΜΑ.

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Εξαγορά της KAVALA OIL από αραβικό κολοσσό! – Την Κυριακή αναμένεται αντιπροσωπεία από τα Εμιράτα


Με μία αιφνιδιαστική κίνηση, που σημαίνει πολλά για το μέλλον της εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στη χώρα μας, ο πετρελαϊκός κολοσσός Emirates State Oil Co προέβη χθες στην εξαγορά της KAVALA OIL από την Ενεργειακή Αιγαίου!
Τα νέα έφτασαν στην Καβάλα αργά το βράδυ και προκάλεσαν αρχικά αμηχανία και στη συνέχεια –όταν έγιναν γνωστές λεπτομέρειες για το μέγεθος της αραβικής εταιρίας- συγκρατημένο ενθουσιασμό στις τάξεις των στελεχών και των εργαζομένων στην KAVALA OIL.
Λόγω του προχωρημένου της ώρας δεν στάθηκε δυνατό να γνωστοποιηθούν λεπτομέρειες της συμφωνίας, αλλά ασφαλείς πληροφορίες κάνουν λόγο για ποσό που ξεπερνά τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ σε πρώτη φάση.
Πάντως, την Κυριακή αναμένονται στην Καβάλα εκπρόσωποι της Emirates State Oil Company, συνοδευόμενοι από τους επικεφαλής της Ενεργειακής Αιγαίου, προκειμένου να ανακοινώσουν επίσημα λεπτομέρειες της εξαγοράς, καθώς και το φιλόδοξο επιχειρησιακό τους πρόγραμμα για την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων του Βορείου Αιγαίου.
Όπως έχει διαρρεύσει, η Ενεργειακή Αιγαίου πρόκειται να συνεργαστεί με τους «πετρελαιάδες» από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και σε άλλες περιοχές όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά (όπως στην Αίγυπτο), διευρύνοντας θεαματικά τις επενδυτικές προοπτικές της.

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ