To Blog Της ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ! ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΩΡΑ! Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012
Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012
Τεχνικές Προπαγάνδας
Γιατί χρησιμοποιούνται; Για να χειριστούν τη λογική και τα συναισθήματα του κοινού. Για να πείσουν τον άνθρωπο να πιστεύει σε κάτι ή σε κάποιον, να αγοράσει ένα αντικείμενο, ή να ψηφίσει με έναν ορισμένο τρόπο.
Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες τεχνικές προπαγάνδας:
ΦΟΒΟΣ: Όταν ένας προπαγανδιστής προειδοποιεί το κοινό του ότι αν δεν ακολουθήσει μια συγκεκριμένη πορεία δράσης, το αποτέλεσμα θα είναι η καταστροφή, χρησιμοποιεί την τεχνική του φόβου. Παίζοντας με τους βαθύτερους φόβους των ανθρώπων, όσοι χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική, ελπίζουν να απομακρύνουν την προσοχή από τα πλεονεκτήματα της πρότασής, και να την κατευθύνουν στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για να μειωθεί ο φόβος.
Η τεχνική του φόβου δεν πετυχαίνει εάν το κοινό αισθάνεται ανίσχυρο να αλλάξει την κατάσταση. Είναι πιο πιθανό να επιτύχει την επιθυμητή συμπεριφορά από το κοινό, εάν περιέχει συγκεκριμένες συστάσεις για να αποφευχθεί η απειλή, συστάσεις που το κοινό μπορεί να πιστέψει ότι είναι αποτελεσματικές και εφικτές.
Τέσσερα είναι τα στοιχεία που χρειάζονται για μια επιτυχημένη τεχνική φόβου:
1) η απειλή, 2) ειδική σύσταση σχετικά με το πώς το κοινό θα πρέπει να συμπεριφέρεται, 3) να γίνει αντιληπτό από το ακροατήριο ότι η σύσταση θα είναι αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της απειλής, και 4) να γίνει αντιληπτό επίσης ότι είναι σε θέση να εκτελέσει τη συνιστώμενη συμπεριφορά.
Όταν δεν περιλαμβάνονται και τα τέσσερα στοιχεία, είναι πιθανό να αποτύχει.
Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του το 1964, ο Λίντον Τζόνσον, λέγεται ότι παρέσυρε πολλούς ψηφοφόρους με μια διαφήμιση στην τηλεόραση που απεικόνιζε ένα νεαρό κορίτσι σε μια πυρηνική έκρηξη. Αυτή η διαφήμιση συνέδεε τον πυρηνικό πόλεμο με τον Barry Goldwater (αντιπάλο του Τζόνσον), και πρότεινε ότι η ψήφος στον Johnson ήταν ο πιο αποτελεσματικός, εφικτός τρόπος για την αποφυγή της απειλής.
ΧΡΗΣΗ ΟΝΟΜΑΤΩΝ: Αυτή η τεχνική συνδέει ένα πρόσωπο ή μία ιδέα με ένα αρνητικό σύμβολο. Οι άνθρωποι υιοθετούν αυτό το είδος της συμπεριφοράς, όταν προσπαθούν να αποφύγουν να υποστηρίξουν τη δική τους γνώμη τους με τεκμήρια, και ελπίζουν ότι το κοινό θα απορρίψει το πρόσωπο ή την ιδέα με βάση το αρνητικό σύμβολο, αντί να κοιτάξει τα διαθέσιμα αποδεικτικά στοιχεία.
Μια πιο ήπια μορφή αυτής της τεχνικής περιλαμβάνει λέξεις ή φράσεις που έχουν επιλεχθεί επειδή εμπεριέχουν αρνητική συναισθηματική φόρτιση.
Λέξεις που χρησιμοποιούνται συχνά είναι: κομμουνιστής, φασίστας, γουρούνι, αλήτης, αλλόκοτος, τρομοκράτης, κοινωνικός μηχανισμός, ριζοσπαστικός, άνανδρος κτλ
«ΛΑΜΠΕΡΕΣ» ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ: Η τεχνική αυτή χρησιμοποιεί «πομπώδεις λέξεις» που ηχούν σημαντικές ενώ έχουν ελάχιστη ή καμία σημασία, και λειτουργεί με τρόπο αντίστροφο από την προηγούμενη τεχνική. Προσπαθεί να μας κάνει να εγκρίνουμε και να αποδεχτούμε χωρίς να εξετάσουμε τα αποδεικτικά στοιχεία.
Όταν κάποιος μιλάει για τη δημοκρατία, αμέσως σκεφτόμαστε τις δικές μας ιδέες σχετικά με τη δημοκρατία, τις ιδέες που μάθαμε στο σπίτι, στο σχολείο και στην εκκλησία. Πρώτη και φυσική μας αντίδραση είναι να υποθέσουμε ότι ο ομιλητής χρησιμοποιεί τη λέξη με την δική μας έννοια, ότι ο ίδιος πιστεύει ότι κι εμείς γι’ αυτό το σημαντικό θέμα. Το γεγονός αυτό μειώνει την αντίστασή μας, μας κάνει λιγότερο καχύποπτους απ’ ότι πιθανόν θα οφείλαμε να είμαστε, όταν ο ομιλητής αρχίζει να μιλά. Οι λέξεις που χρησιμοποιούνται σημαίνουν διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διαφόρους τρόπους, ενώ δεν μπορούν να αποδειχθούν ή να διαψευσθούν. Λέξεις όπως “καλός”, “ειλικρινής”, “δίκαιο” και “καλύτερο” είναι παραδείγματα από τις «λαμπερές γενικότητες».
ΕΥΦΗΜΙΣΜΟΙ: Όταν οι προπαγανδιστές χρησιμοποιούν τις προηγούμενες τεχνικές, προσπαθούν να διεγείρουν το κοινό τους με φορτισμένες συναισθηματικά λέξεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, ο προπαγανδιστήςπροσπαθεί να κατευνάσει το κοινό προκειμένου να κάνει μια δυσάρεστη πραγματικότητα πιο εύγευστη. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση ήπιων λέξεων και ευφημισμών.
Δεδομένου ότι ο πόλεμος είναι μια ιδιαίτερα δυσάρεστη κατάσταση, ο στρατιωτικός λόγος είναι γεμάτος από ευφημισμούς. Στη δεκαετία του 1940, η Αμερική άλλαξε το όνομα του Υπουργείου Πολέμου σε Υπουργείο Άμυνας. Κατά την κυβέρνηση Reagan, το Πυραυλικό-MX μετονομάστηκε σε “Ειρηνευτής” (Peacemaker). Κατά τη διάρκεια του πολέμου, οι απώλειες αμάχων αναφέρoνται ως «παράπλευρες απώλειες», ενώ η λέξη «εκκαθάριση» χρησιμοποιείται ως συνώνυμο της “δολοφονίας”.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: Στην τεχνική αυτή, γίνεται η προσπάθεια να μεταφερθεί το κύρος ενός θετικού συμβόλου σε ένα πρόσωπο ή μια ιδέα. Για παράδειγμα, η χρήση της σημαίας ως φόντο σε πολιτική εκδήλωση δημιουργεί το υπονοούμενο, ότι η εκδήλωση είναι πατριωτική, προς το συμφέρον δηλαδή της πατρίδας.
Ακόμα, με τη μεταφορά ο προπαγανδιστής καταφέρνει να πάρει την έγκριση ενός θεσμού, π.χ. της εκκλησίας ή του έθνους για μια εκστρατεία, μεταφέροντας με αυτόν τον τρόπο την εξουσία, την επιβολή και το κύρος του θεσμού στην εν λόγω εκστρατεία. Έτσι, κάνει το κοινό να αποδεχτεί κάτι που αλλιώς θα μπορούσε να το απορρίψει.
Μια ιδέα, ένα πρόσωπο, ένα πρόγραμμα, μπορεί να γίνει αποδεκτό επειδή απλά συνδέεται με την θρησκεία, την πατρίδα, την επιστήμη, τη δημοκρατία κτλ.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: Η τεχνική της πιστοποίησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατασκευάσει μια δίκαιη, ισορροπημένη άποψη. Ωστόσο, χρησιμοποιείται συχνά με τρόπους που είναι αθέμιτοι και παραπλανητικοί.
Συνήθως χρησιμοποιεί μεγάλες προσωπικότητες για να υποστηρίξουν ένα θέμα ή ένα προϊόν, άτομα που συνήθως δεν έχουν τα προσόντα να έχουν κρίση για το συγκεκριμένο θέμα. Οι αθέμιτες μαρτυρίες είναι συνήθως προφανείς, και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πιθανόν αντιληφθεί αυτά τα ρητορικά κόλπα κάποια στιγμή. Ωστόσο, αυτό πιθανότατα συνέβη όταν η μαρτυρία προέρχονταν από κάποια προσωπικότητα για την οποία δεν τρέφαμε ιδιαίτερο σεβασμό. Όταν όμως η μαρτυρία παρέχεται από μια αξιοθαύμαστη προσωπικότητα, είμαστε πολύ λιγότερο επικριτικοί.
ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ: Οι προπαγανδιστές που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνική, προσπαθούν να πείσουν το κοινό τους ότι, οι ιδέες τους, είναι «του λαού», και μέσω αυτής της λαϊκής προσέγγισης προσπαθούν να το πείσουν να υποστηρίξει κάποιον ή κάτι. Χρησιμοποιείται από διαφημιστές και από πολιτικούς εξίσου. Μπορεί π.χ. να είναι εκατομμυριούχοι, αλλά όπου εμφανίζονται παρουσιάζονται ως απλοί πολίτες, με απλές καθημερινές συνήθειες και απόψεις.
ΜΟΔΑ: Η προσέγγιση της «μόδας» σας ενθαρρύνει να σκεφτείτε ότι, επειδή όλοι οι άλλοι κάνουν κάτι, θα πρέπει να το κάνετε κι εσείς, αλλιώς θα μείνετε εκτός. Ο προπαγανδιστής χρησιμοποιεί σύμβολα, χρώματα, μουσική, κίνηση, όλες τις δραματικές τέχνες. Μας κάνει να γράψουμε γράμματα, να στείλουμε μηνύματα, να συμβάλουμε στο σκοπό του. Απευθύνεται στην κοινή, για τους περισσότερους από εμάς επιθυμία, να ακολουθήσουμε το πλήθος. Επειδή θέλει να ακολουθήσουμε το πλήθος μαζικά, κατευθύνει σε ομάδες που συνδέονται με κοινούς δεσμούς, δεσμούς εθνικότητας, θρησκείας, φυλής, φύλου, επαγγέλματος κτλ. Έτσι οι προπαγανδιστές εκστρατεύουν υπέρ ή κατά ενός θέματος, απευθυνόμενοι σε εμάς ως χριστιανούς, εβραίους, μουσουλμάνους ή ως αγρότες, εκπαιδευτικούς, νοικοκυρές, εργάτες κτλ.
Με τη βοήθεια όλων των άλλων τεχνικών, τεχνάσματα κολακείαςχρησιμοποιούνται για να εκμεταλλευτεί τους φόβους και τα μίση, τις προκαταλήψεις, τις πεποιθήσεις και τα ιδανικά που είναι κοινά σε μια ομάδα ανθρώπων.
Όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μηνύματα που προσπαθούν να αξιοποιήσουν το φόβο μας, θα πρέπει να αναρωτηθούμε τα εξής:
Μήπως ο ομιλητής υπερβάλει στο φόβο ή την απειλή, προκειμένου να λάβει την υποστήριξή μου;
Πόσο θεμιτός είναι ο φόβος που προκαλεί ο ομιλητής;
Θα εφαρμόσει τη συνιστώμενη δράση για να μειώσει πράγματι την υποτιθέμενη απειλή;
Αν το δω ψύχραιμα, ποια είναι τα πραγματικά πλεονεκτήματα της πρότασης του ομιλητή;
Δημήτρης Μαρινάκης
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ SOS... ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝ
Κατοχικά Νέα: Δεν φέρουμε ευθύνη για τις αναρτήσεις που φέρνουμε προς έρευνα από άλλα ιστολογία .Εδώ ερευνούμε όλη την πληροφορία ,μαζί διαλέγουμε,ξεσκαρτάρουμε και αποδεχόμαστε η όχι την πληροφορία !
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ Ο.Ε.Α. ΑΘΗΝΩΝ,ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝΑΘΗΝΑΙ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012.ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ SOS
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ Ο.Ε.Α. ΑΘΗΝΩΝ,
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝ
ΑΘΗΝΑΙ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012.
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ SOS.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝ, ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕΘΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΓΕΕΘΑ ΠΕΡΙ "ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ", ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΠΛΟΦΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ, Η ΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙΣΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΤΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ 2012.
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΗΤΟΙ:
Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ.
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ "ΓΚΕΛΙΜΠΟΛΟΥ".
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ.
ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΓΚΥΡΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ Ο.Ε.Α. ΑΘΗΝΩΝ,ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝΑΘΗΝΑΙ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012.ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ SOS
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝ
ΑΘΗΝΑΙ 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012.
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ SOS.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΠΛΩΝ, ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕΘΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΓΕΕΘΑ ΠΕΡΙ "ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ", ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΠΛΟΦΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ, Η ΚΗΡΥΧΘΕΙΣΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙΣΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΝΤΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ 2012.
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΗΤΟΙ:
Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ.
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ "ΓΚΕΛΙΜΠΟΛΟΥ".
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ.
ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΓΚΥΡΑΣ
Έβαλαν νέα εκρηκτικά στις γέφυρες του Έβρου οι Τούρκοι - Ανησυχία στα Επιτελεία...
Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές του ΓΕΣ πριν από τέσσερις ημέρες ο τουρκικός στρατός προέβη σε μία κίνηση που έχει δημιουργήσει προβληματισμό: Συγκεκριμένα από το απόγευμα της Τετάρτης μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης μονάδα Μηχανικού του τουρκικού Στρατού ανανέωσε τους εκρηκτικούς μηχανισμούς υπονόμευσης που βρίσκονται τοποθετημένοι από την τουρκική πλευρά στην Γέφυρα των Κήπων.
Η κίνηση έχει δημιουργήσει απορίες καθώς οι μηχανισμοί είχαν εγκατασταθεί σχετικά πρόσφατα και εν πάση περιπτώσει δεν δικαιολογείται η αντικαταστασή τους παρά μόνον αν κάποιοι στο τουρκικό Επιτελείο θεωρούν ότι μπορεί να έχουμε έναρξη επιχειρήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα!
Η κίνηση έχει δημιουργήσει απορίες καθώς οι μηχανισμοί είχαν εγκατασταθεί σχετικά πρόσφατα και εν πάση περιπτώσει δεν δικαιολογείται η αντικαταστασή τους παρά μόνον αν κάποιοι στο τουρκικό Επιτελείο θεωρούν ότι μπορεί να έχουμε έναρξη επιχειρήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα!
Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012
Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012
Να απαντήσουμε στην πολιτισμική Τουρκοποίηση

Η προβολή του «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ-1 ξεχείλισε το ποτήρι. Τουλάχιστον, σε ό,τι με αφορά, ανακάλυψα έντρομος, από τις επτά η ώρα το απόγευμα μέχρι τις έντεκα το βράδυ, στα ιδιωτικά κανάλια μεγάλης ακροαματικότητας και κατ’ εξοχήν στο Μέγκα και τον Αντένα (αλλά βέβαια δεν μπορούσε να λείψει και ο Άλφα), το τουρκικό κράτος να έχει ήδη...
καταλάβει τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες της Ελληνικής Δημοκρατίας, χωρίς ακόμα να χρειαστεί να καταλάβει το έδαφος της Ελλάδας.
Ο νεο-οθωμανισμός εισβάλλει στις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες
Κάθε μέρα, ασταμάτητα και συστηματικά, η Τουρκία αιχμαλωτίζει το φαντασιακό, τη διασκέδαση και την αποβλάκωση των Ελλήνων που, αλαλιασμένοι από τα χαράτσια της Μέρκελ, είναι έτοιμοι να παραδοθούν, τουλάχιστον ιδεολογικά, στον Νταβούτογλου και τον Ερντογάν. Και μιλάω για το τουρκικό κράτος, διότι, από την πρόχειρη τηλεθέαση αυτών των εκπομπών, επί δύο ημέρες –κακώς δεν είχα ασχοληθεί ενωρίτερα–, διαπίστωσα πως είναι ειδικά φτιαγμένες ως προπαγανδιστικό όπλο για την επανοθωμανοποίηση των βαλκανικών λαών και των Ελλήνων. Οι Τούρκοι, που παρουσιάζονται σ’ αυτά, ζουν σε μυθικές επαύλεις και διαμερίσματα, οι γυναίκες τους δεν φοράνε φερετζέ ή μαντήλα, οι σειρές απαγορεύεται να μεταγλωττιστούν και μεταδίδονται με ελληνικούς υποτίτλους, ώστε να εθιζόμαστε στην τουρκική γλώσσα, ενώ, όσον αφορά τον Σουλεϊμάν, οι γυναίκες στο χαρέμι κυκλοφορούν σαν πόρνες σε δυτικό πορνείο ή ελληνικό σήριαλ, για να μην ξεφύγουν οι Έλληνες από τα πολιτιστικά τους πρότυπα των τελευταίων δεκαετιών.
Με την προβολή του Σουλεϊμάν κάνουν ένα επί πλέον βήμα. Το πρώτο ήταν ο εθισμός και η αποδοχή, μέσα από δήθεν ανούσιες ιστορίες, όπου οι «καθυστερημένοι» –όπως με πληροφόρησαν φίλοι που γνωρίζουν τα τουρκικά– είναι «Κούρδοι» και οι προοδευμένοι πάντοτε «Τούρκοι». Αφού η αφασική ελληνική κοινωνία, τα πειθήνια όργανα των αφεντικών τους, οι δημοσιογράφοι, το ΕΣΡ και τα κόμματα δεν έβγαλαν τσιμουδιά και πέρασε με επιτυχία το πρώτο κύμα, ήρθε η σειρά για το δεύτερο.
Τώρα πλέον, αφού είχε φροντίσει πρώτα ο ΣΚΑΪ να αποδομήσει, μαζί με όλη την παρέα των Βερέμηδων, την ελληνική ιστορία και το ’21, έρχεται η ώρα να αντικατασταθεί η ελληνική ιστορία από την τούρκικη. Καθημερινά, την ώρα της υψηλότερης τηλεθέασης, η τουρκική ιστορία, εξωραϊσμένη, περνάει στον ελληνικό λαό, έτσι ώστε να εθιστεί σε αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν, την υπαγωγή της Ελλάδας και της Κύπρου απευθείας στο νεο-οθωμανικό οικοδόμημα.
Εξάλλου, τόσοι και τόσοι έχουν φροντίσει γι’ αυτό. Οι κράχτες της «ελληνοτουρκικής φιλίας», παρά την κατοχή της Κύπρου, παρά το casus belli, παρά τις ανοικτές παραβιάσεις στο Αιγαίο, έχουν κάνει τη δουλειά τους – το Αιγαίο, εξάλλου, κατ’ αυτούς, «ανήκει στα ψάρια του», δηλαδή στα τουρκικά πολεμικά πλοία, και τις τουρκικές θαλαμηγούς εσχάτως. Διανοούμενοι που μέχρι χθες ψωμιζόντουσαν στις Βρυξέλλες και τις ποικίλες ΜΚΟ, ανακαλύπτουν πως η «πρωτεύουσά» τους είναι η Κωνσταντινούπολη και ξημεροβραδιάζονται εκεί σε σεμινάρια, πανεπιστήμια και καλοπληρωμένα συνέδρια. Η ελλαδική εκκλησία έχει κομματιαστεί στα πέντε και επιδιώκεται η πλήρης υπαγωγή της σε ένα πατριαρχείο που, αντί να διεκδικεί την απελευθέρωσή του από το τουρκικό κράτος, υπονομεύει συστηματικά τα τελευταία υπολείμματα αυτονομίας της ελλαδικής εκκλησίας – και ο «εθνικιστής» Χριστόδουλος δεν είναι πλέον εδώ.
Ακόμα και διανοούμενοι, που κάποτε πρωτοστατούσαν στις κινητοποιήσεις για το βιβλίο της Ιστορίας και ενάντια στο σχέδιο Ανάν, ανακαλύπτουν τη γοητεία του νεο-οθωμανισμού και μας καλούν σε υπαγωγή σ’ αυτόν. Και όλα αυτά, σε ένα φόντο οικονομικής κρίσης, ξέφρενου οικονομισμού κομμάτων, μέσων ενημέρωσης και διανοουμένων, που, επικεντρώνοντας αποκλειστικά στην οικονομική διάσταση της κρίσης, συσκοτίζουν τη γεωπολιτική και την πολιτισμική της διάσταση, εν τέλει το ίδιο το πρόβλημα της ελευθερίας και της επιβίωσής μας ως έθνος.
Υπερέβησαν τα εσκαμμένα
Μέσα σ’ όλα αυτά, λοιπόν, γιατί όχι και ο Σουλεϊμάν, που μπορεί να πολιόρκησε και να σφαγίασε τους Κερκυραίους με τον Μπαρμπαρόσα, μπορεί να υποχρέωσε όλους τους χριστιανούς γαιοκτήμονες να εξισλαμιστούν, μπορεί να εξεστράτευσε ο ίδιος ενάντια στη Ρόδο, αλλά, είχε χριστιανές σκλάβες στο χαρέμι του, και ερωτεύτηκε μία απ’ αυτές!
Τι άλλο θα επιθυμούσαν οι εκπρόσωποι μιας ελίτ και μιας μεταπρατικής τάξης που πάντα έψαχνε ένα αφεντικό να υπηρετεί και να την πληρώνει. Αφού τα έφερε η ιστορία να μην αρκούν πλέον οι δυτικοί και ο τουρκικός νεο-οθωμανισμός να ξεπροβάλλει και πάλι στο ιστορικό προσκήνιο, τι να κάνουν οι άνθρωποι; Έχουν «οικογένεια», κανακάρηδες στο Χάρβαρντ, εξοχικά στη Μύκονο και στο Πήλιο, σκάφη, λογαριασμούς στην Ελβετία, και όλα αυτά απαιτούν και μερικές «υποχωρήσεις». Εν τέλει, υπάρχει διέξοδος από την κρίση! Πως τα κατάφερε η «σκλάβα Αλεξάνδρα» να γίνει κυρία φορώντας… γαλλικές τουαλέτες στο χαρέμι του Σουλεϊμάν; Δεν θα προσλάβει και ο κ. Ερντογάν μερικούς καναλάρχες και μεγαλοδημοσιογράφους για θυρωρούς παρατρεχάμενους και γιουσουφάκια; Όσο για τον ελληνικό λαό, την ελληνική ιστορία, τις μνήμες του, τόσα χρόνια κάνουν ό,τι μπορούν για να τα ξεθεμελιώσουν. Τώρα λοιπόν είναι η ώρα να βάλουν ανοικτά τον Τούρκο κατακτητή στο μυαλό του και στο «φαντασιακό» του.
Επειδή όμως υπάρχουν και μερικοί «τρελοί», και είμαστε πολλοί, για να μην πω η πλειοψηφία, που δεν ενδιαφερόμαστε για το αν θα βγούμε στα κανάλια τους, αν θα γράψουμε στις φυλλάδες τους, που δεν μας κρατάνε από πουθενά γιατί δεν υποταχτήκαμε ποτέ στη θλιβερή μικροεξουσία και τους εκβιασμούς τους, δεν πρόκειται να σιωπήσουμε, ούτε θα τους αφήσουμε να συνεχίζουν ατιμωρητί το καταστροφικό τους έργο. Το λάθος μας, και το αναγνωρίζουμε, είναι ότι, μέσα στην παραζάλη της αποκλειστικής ενασχόλησης με το μνημόνιο και με τον πράκτορα Γιωργάκη, αφήσαμε αυτή τη συστηματική πλύση εγκεφάλου του νεο-οθωμανισμού να εγκατασταθεί στη χώρα και, σήμερα, θα πρέπει να καταβάλουμε πολλαπλάσιες προσπάθειες για να την αναχαιτίσουμε. Όμως, ας είναι βέβαιοι ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε.
Να αντιδράσουμε εδώ και τώρα
Πριν απ’ όλα, καλούμε όλους τους δημοσιογράφους που σέβονται τον εαυτό τους (εάν υπάρχουν ακόμα τέτοιοι) και δουλεύουν σ’ αυτά τα μέσα ενημέρωσης, να πάρουν θέση, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και να διαμαρτυρηθούν. Τι λέει άραγε η λαλίστατη ΕΣΥΕΑ του κ. Τρίμη;
Δεύτερον, απαιτούμε από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης να παρέμβει για ανοικτή παραβίαση των συνταγματικών αρχών που διέπουν τη λειτουργία των μέσων ενημέρωσης σε μία χώρα που εξακολουθεί να λέγεται Ελλάδα.
Τρίτον, καλούμε τα κόμματα να πάψουν να τηρούν σιγή ιχθύος, και να πάρουν θέση. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο ο Αλέξης Τσίπρας, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αρνήθηκε –και σωστά– στο παρελθόν να δώσει συνέντευξη στο τηλεοπτικό κανάλι ΜΕΓΚΑ και σήμερα σιωπά, απέναντι στην πολιτισμική γενοκτονία του ελληνικού λαού. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Πάνος Καμένος και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες σιωπούν. Φοβούνται μήπως τους καναλάρχες, και θέλουν να μας πείσουν ότι θα αντιταχθούν στους δανειστές και στις τουρκικές παραβιάσεις;
Τέταρτον, καλούμε τους διανοουμένους, που εύκολα βάζουν την υπογραφή τους σε οποιοδήποτε κείμενο αφορά –και σωστά– λαούς που βρίσκονται στα πέρατα του κόσμου, να διαμαρτυρηθούν επιτέλους γι’ αυτό που συμβαίνει στη χώρα τους. Καλούμε την Ακαδημία, τις ενώσεις ηθοποιών. Καλούμε τις ομογενειακές οργανώσεις να κινητοποιηθούν άμεσα.
Τέλος, ξέροντας πως μόνο ο πατριωτισμός των Ελλήνων μπορεί να υποχρεώσει τους ανενδοίαστους καναλάρχες και ιδιοκτήτες να ανακρούσουν πρύμναν, τους καλούμε να οργανώσουμε μαζί το μποϊκοτάζ αυτών των μέσων ενημέρωσης και των εταιρειών που διαφημίζονται σ’ αυτές τις εκπομπές, να κινητοποιηθούμε με όλα τα μέσα για την απόσυρσή τους.
Η μάχη αυτή είναι συνέχεια, αλλά κατά πολύ ευρύτερη, εκείνης που δώσαμε για την απόσυρση του βιβλίου της Ιστορίας της Έκτης Δημοτικού και πρέπει να την διεξάγουμε με όλα τα πρόσφορα μέσα, στέλνοντας μαζικές διαμαρτυρίες σε κόμματα, δημοσιογράφους και κανάλια να πάρουν θέση, υπογράφοντας σε κείμενα διαμαρτυρίας με χιλιάδες υπογραφές που πρέπει να σταλούν σε όλους αυτούς, πραγματοποιώντας, αν χρειαστεί, ακόμα και συγκεντρώσεις έξω από τα κανάλια που τη γενοκτονία της μνήμης του ελληνισμού την μεταβάλουν πλέον σε εμφύτευση μιας νέας πλαστής αφήγησης που εκθειάζει τους σφαγείς, τους βιαστές και τους καταπιεστές μας.
Και σήμερα, 6 Σεπτεμβρίου, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι ημέρα μνήμης για την εξόντωση του ελληνισμού της Κωνσταντινούπολης, στα Σεπτεμβριανά του 1955, και έχουν περάσει μόλις ενενήντα χρόνια από τη γενοκτονία της Σμύρνης και του μικρασιατικού Ελληνισμού. Και αν ο Αντένα και το Μέγκα αποφάσισαν να τα εορτάσουν με τον τρόπο τους, αποκρύπτοντάς τα και εν τέλει εκθειάζοντάς τα, μπορούμε και εμείς με τον δικό μας.
Γιώργος Καραμπελιάς
6 Σεπτεμβρίου 2012
Υ.Γ Μία μικρή ένδειξη για το ότι οι Έλληνες είναι όντως διατεθειμένοι να αντιδράσουν, αποτελεί και το γεγονός ότι μέσα σε 24 ώρες το κείμενο των υπογραφών της «Κίνησης Πολιτών Άρδην», για την απόσυρση του «Σουλεϊμάν» συγκέντρωσε ήδη 4.000 υπογραφές.
Για να υπογράψετε και εσείς
πατήστε εδώ
olympia
olympia
Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
Βρείτε σημάδια αντίστασης!
Αν κάτι
περιμένουμε να γίνει σε αυτή τη χώρα θα έρθει από το λαό. Όσο τετριμμένο,
παλαιομοδίτικο και μη εφικτό και αν φαίνεται. Η αυτοεκίνηση από εκεί θα
ξεκινήσει. Η ανώτερη οικονομική τάξη-οι γνωστές σε όλους μας αλήτ- δεν έχει
καμία σχέση με την χώρα αφού την διαχειρίστηκε χειρότερα και από Τούρκο
εμπρηστή. Με την πρώτη...
ευκαιρία θα την κάνει για άλλες ευρωπαικές πρωτεύουσες και θα αφήσει στην τύχη τους,τους αδιόρθωτους ιθαγενείς. Από κει άλλωστε ξεκίνησε η διάβρωση στην χώρα μας. Η μεσαία τάξη έχει αλλοιωθεί και αυτή πλήρως. Νομίζει ότι ζούσε από τους προγόνους της σε εξοχικά και διώροφα προσπαθώντας να ξεχάσει τα χωριά της και ότι θύμιζε αυτά.Θυμηθείτε τους γνωστούς μας που κοιτάνε τα [more] δημοτικά μας τραγούδια σαν φοκλορικό αξιοπερίεργο. Λες και δεν φόραγανε γουρουνοτσάρουχα οι παππούδες τους αλλά ήτανε απόγονοι του Λεοπόλδου της Σαβοίας.Το μόνο λοιπόν που μένει είναι το λαικό στοιχείο που πρέπει να ξυπνήσει από το λήθαργο της υποκουλτούρας και της αμάθειας. Το ξέρω είναι πολύ δύσκολο το ξύπνημα από την χειμερία νάρκη. Τα κατάφεραν άλλωστε οι ψευτοδιανούμενοι να διαβρώσουν το λαικό σώμα. Να το κάνουν να ντρέπεται για αυτό που είναι και να δέχεται ότι του πασσάρουν. Ήρθε η ώρα όμως η ώρα να σηκωθεί και να δράσει. Να βρει από ένστικτο τα στοιχεία της ύπαρξης του έστω και άτσαλα,πρωτόγωνα και να προχωρήσει. Τότε λοιπόν ο εκσυγχρονισμός θα είναι πηγαίος, λαικός και η εκίνηση πάνδημη αφού ο λαός θα έχει συγκροτηθεί σε δήμο. Τώρα είναι η ώρα που σε συνθήκες δύσκολες θα παλέψει για την ίδια του την ύπαρξη. Και για να παλέψεις όταν είσαι σε άμυνα πρέπει να οχυρωθείς. Και για να οχυρωθείς κάπου πρέπει να έχεις την αυτογνωσία των υλικών που θα φτιάξεις το ταμπούρι σου. Η μαγιά που μας διατήρησε όλα αυτά τα χρόνια όπως λέει και ο Μακρυγιάννης. Αυτή είναι που θα μας οδηγήσει στην εξιλέωση και στην ενότητα.Που θα τα βρούμε όλα αυτά; Μα σε οτιδήποτε θυμίζει αντίσταση! Τι πιο κόντρα στο ρεύμα από το να πέρνάς έξω από σπίτια και να ακούς παλιές Ελληνικές ταινίες. Ξέρετε αυτές που έχουν εξαφανίσει τα ιδιωτικά βοθροκάναλα. Οι ασπρόμαυρες μνήμες των ανέμελων παιδικών μας χρόνων. Φωνές βάλσαμο, σε εποχές παθών. Άλλος αξιακός κώδικας, πραγματικό αίσθημα δικαιοσύνης και πάνω από όλα το γέλιο που τόσο μας λείπει. Άλλο σημείο αντίστασης και κουράγιο θα είναι τα βλέμματα από τις γκραβούρες των ηρώων μας. Του 1821, της Εθνικής αντίστασης, και του αγώνα της ΕΟΚΑ. Έχουν να πουν αυτά τα μάτια τόσα πολλά σε ένα λαό που βρίσκεται σε πλήρη αφασία. Τι άλλο; Ας το βρει ο καθένας μας, άλλωστε τότε θα έχει οδηγηθεί στην αυτογνωσία…
ευκαιρία θα την κάνει για άλλες ευρωπαικές πρωτεύουσες και θα αφήσει στην τύχη τους,τους αδιόρθωτους ιθαγενείς. Από κει άλλωστε ξεκίνησε η διάβρωση στην χώρα μας. Η μεσαία τάξη έχει αλλοιωθεί και αυτή πλήρως. Νομίζει ότι ζούσε από τους προγόνους της σε εξοχικά και διώροφα προσπαθώντας να ξεχάσει τα χωριά της και ότι θύμιζε αυτά.Θυμηθείτε τους γνωστούς μας που κοιτάνε τα [more] δημοτικά μας τραγούδια σαν φοκλορικό αξιοπερίεργο. Λες και δεν φόραγανε γουρουνοτσάρουχα οι παππούδες τους αλλά ήτανε απόγονοι του Λεοπόλδου της Σαβοίας.Το μόνο λοιπόν που μένει είναι το λαικό στοιχείο που πρέπει να ξυπνήσει από το λήθαργο της υποκουλτούρας και της αμάθειας. Το ξέρω είναι πολύ δύσκολο το ξύπνημα από την χειμερία νάρκη. Τα κατάφεραν άλλωστε οι ψευτοδιανούμενοι να διαβρώσουν το λαικό σώμα. Να το κάνουν να ντρέπεται για αυτό που είναι και να δέχεται ότι του πασσάρουν. Ήρθε η ώρα όμως η ώρα να σηκωθεί και να δράσει. Να βρει από ένστικτο τα στοιχεία της ύπαρξης του έστω και άτσαλα,πρωτόγωνα και να προχωρήσει. Τότε λοιπόν ο εκσυγχρονισμός θα είναι πηγαίος, λαικός και η εκίνηση πάνδημη αφού ο λαός θα έχει συγκροτηθεί σε δήμο. Τώρα είναι η ώρα που σε συνθήκες δύσκολες θα παλέψει για την ίδια του την ύπαρξη. Και για να παλέψεις όταν είσαι σε άμυνα πρέπει να οχυρωθείς. Και για να οχυρωθείς κάπου πρέπει να έχεις την αυτογνωσία των υλικών που θα φτιάξεις το ταμπούρι σου. Η μαγιά που μας διατήρησε όλα αυτά τα χρόνια όπως λέει και ο Μακρυγιάννης. Αυτή είναι που θα μας οδηγήσει στην εξιλέωση και στην ενότητα.Που θα τα βρούμε όλα αυτά; Μα σε οτιδήποτε θυμίζει αντίσταση! Τι πιο κόντρα στο ρεύμα από το να πέρνάς έξω από σπίτια και να ακούς παλιές Ελληνικές ταινίες. Ξέρετε αυτές που έχουν εξαφανίσει τα ιδιωτικά βοθροκάναλα. Οι ασπρόμαυρες μνήμες των ανέμελων παιδικών μας χρόνων. Φωνές βάλσαμο, σε εποχές παθών. Άλλος αξιακός κώδικας, πραγματικό αίσθημα δικαιοσύνης και πάνω από όλα το γέλιο που τόσο μας λείπει. Άλλο σημείο αντίστασης και κουράγιο θα είναι τα βλέμματα από τις γκραβούρες των ηρώων μας. Του 1821, της Εθνικής αντίστασης, και του αγώνα της ΕΟΚΑ. Έχουν να πουν αυτά τα μάτια τόσα πολλά σε ένα λαό που βρίσκεται σε πλήρη αφασία. Τι άλλο; Ας το βρει ο καθένας μας, άλλωστε τότε θα έχει οδηγηθεί στην αυτογνωσία…
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)